Windesheim: Eerstejaarsstudent

Vorig jaar zijn we benaderd door Hogeschool Windesheim om video’s te maken over hun opleidingen. En toen dachten we bij Hokus Fokus… De vraag die vaak gesteld wordt bij een Open Dag is ‘Hoe ziet een doorsnee dag eruit.’
Nou precies DAT wilden we heel graag op een heel pure manier laten zien. Dus geen saaie interviews en neppe sfeerbeelden, maar gewoon zo puur mogelijk.
Dus hebben we een format bedacht waarbij we beauty shots combineren met shots die ze zelf hebben gefilmd met een vlog camera en dat werkt echt heel erg leuk!
We zijn nu bijna een jaar verder en intussen hebben we ook de nieuwe video huisstijl mogen ontwikkelen voor Windesheim. Deze hebben we nu doorgevoerd in 20 afleveringen. En toen dachten we… Is het mogelijk om nog meer uit die video’s te halen? Kunnen we bijvoorbeeld de vier leukste fragmenten uit de montage halen en die vervolgens optimaliseren voor YouTube advertenties en Instagram Stories. Want één video maken is vaak het begin, het ruwe materiaal heeft vaak zo veel meer te bieden als je meerdere montages daaruit destilleert. Sindsdien is zo’n ‘multi asset pack’ een standaard onderdeel van ons aanbod.
1
Afleveringen
1
Mensen bereikt